Vi utfordrer gjerne våre oppdragsgivere. Mest av alt på mulighetene.

av | 29. april 2020 | Ingen tid å miste, Strategi

Det å utfordre er en av våre kjerneverdier, og kanskje den viktigste verdien også.

Utfordre betyr; å gjøre nødvendig, oppfordre til, stille krav eller provosere (noen) til å reagere. For oss handler det om å få våre oppdragsgivere til å begynne å tenke. Rett og slett få dem til å ta seg litt TENKETID, som innebærer å reflektere over de viktige tingene, se annerledes på verden, tørre å tenke helt nytt og ikke minst lære seg å se de mange muligheter som finnes.

I praksis handler dette om å utvide perspektivene og synliggjøre alle de mulighetene som ligger i forbedring og endring internt, alle mulighetene til utvikling av businessen som ligger i markedet og ikke minst alle mulighetene som ligger til å utvikle egen rolle. Det finnes egentlig veldig få begrensinger, men uendelig mange MULIGHETER. De viktige spørsmålene er: klarer vi å se dem, tror vi på det og er vi villige til å gjøre det som skal til for å lykkes med å utnytte dem?​

Å bli utfordret kan enkelte ganger gjøre «vondt», men vi gjør det fordi vi vet av erfaring at dette bidrar til å sikre at våre kunder oppnår de målene de har satt seg. Vår rolle i Evan-Jones er å hjelpe våre oppdragsgiver til både tenke, se og tørre ta muligheter. Vi utfordrer som sagt gjerne, men ikke bare det. Vi støtter også i form av gode råd, coaching, inspirasjon og praktiske verktøy som sikrer at våre oppdragsgivere lykkes enten det gjelder utvikling av businessen eller egen rolle som leder. ​

Vil du vite mer?

Jeg tar gjerne en uforpliktende prat om hvordan vi sammen kan skape endringer i din bedrift.

Roger Årdal

Roger Årdal

Daglig leder og senior rådgiver

Hva er dine unike salgsargument?

  USP, UBO, UBR, WIIFM... Kjært barn har mange navn. Hva er dine unike salgsargument? Det er faktisk svært mange ledere og selgere som ikke er bevisst akkurat det. ”En vellykket USP lover en klar fordel for forbrukerne, gir dem noe som...

les mer

Hvordan sikrer DU din daglige dose?

  Tenk at vi fortsatt prater om hjemmekontor, covid-19, teamsmøter og «den nye normalen». Da min kollega Bodil i 2020 skrev i sin blogg at vi håper dette er over til etter påske, så håper vi nå at vi kanskje kan snakke om en bedring etter...

les mer

Planlegg for suksess i 2022

  Det er ikke lenge før et nytt år igjen står på trappene. Et nytt år gir ofte nye muligheter med potensial for videre vekst og utvikling av virksomheten. Men så har plutselig covid-19 kommet tilbake igjen og tatt vesentlig inngripen i...

les mer

Er lederteamet klar til å levere i 2022?

  Som drivere innen ledelse, strategi og salg, vet vi at det arbeidet som legges ned nå i november og desember er avgjørende for resultatet i året som kommer. Det er naturlig å ha fokus på strategi, salg, kulturen i bedriften osv. Like naturlig...

les mer

Er du en nysgjerrigper?

  Hva er nysgjerrighet, og er det en bra ting? Jeg tenker at det å være nysgjerrig også handler om respekt!– Selve ordet respekt kommer fra å re-spektere, eller å se en gang til. Respektfull atferd handler om å møte andre mennesker med åpenhet...

les mer