Vi utfordrer gjerne våre oppdragsgivere. Mest av alt på mulighetene.

av | 29. april 2020 | Ingen tid å miste, Strategi

Det å utfordre er en av våre kjerneverdier, og kanskje den viktigste verdien også.

Utfordre betyr; å gjøre nødvendig, oppfordre til, stille krav eller provosere (noen) til å reagere. For oss handler det om å få våre oppdragsgivere til å begynne å tenke. Rett og slett få dem til å ta seg litt TENKETID, som innebærer å reflektere over de viktige tingene, se annerledes på verden, tørre å tenke helt nytt og ikke minst lære seg å se de mange muligheter som finnes.

I praksis handler dette om å utvide perspektivene og synliggjøre alle de mulighetene som ligger i forbedring og endring internt, alle mulighetene til utvikling av businessen som ligger i markedet og ikke minst alle mulighetene som ligger til å utvikle egen rolle. Det finnes egentlig veldig få begrensinger, men uendelig mange MULIGHETER. De viktige spørsmålene er: klarer vi å se dem, tror vi på det og er vi villige til å gjøre det som skal til for å lykkes med å utnytte dem?​

Å bli utfordret kan enkelte ganger gjøre «vondt», men vi gjør det fordi vi vet av erfaring at dette bidrar til å sikre at våre kunder oppnår de målene de har satt seg. Vår rolle i Evan-Jones er å hjelpe våre oppdragsgiver til både tenke, se og tørre ta muligheter. Vi utfordrer som sagt gjerne, men ikke bare det. Vi støtter også i form av gode råd, coaching, inspirasjon og praktiske verktøy som sikrer at våre oppdragsgivere lykkes enten det gjelder utvikling av businessen eller egen rolle som leder. ​

Vil du vite mer?

Jeg tar gjerne en uforpliktende prat om hvordan vi sammen kan skape endringer i din bedrift.

Roger Årdal

Roger Årdal

Daglig leder og senior rådgiver

Lær å bli en coachende leder

 Bli med på vårt praktiske coachingprogram på 4 samlinger, som starter 22. august! Coachende ledere bruker en rekke verktøy når de hjelper medarbeidere med å oppnå ønskede resultater. En coach påpeker alternativer, inspirerer, bygger opp selvtillit og kompetanse,...

les mer

Er lederteamet klar til å levere i 2023?

  Som drivere innen ledelse, strategi og salg, vet vi at det arbeidet som legges ned nå i november og desember er avgjørende for resultatet i året som kommer. Det er naturlig å ha fokus på strategi, salg, kulturen i bedriften osv. Like naturlig...

les mer

Mindfulness, lederskap og prestasjon

  I jobben som rådgiver møter jeg ofte ledere som ønsker seg verktøy for å håndtere stress. Som ønsker å bli enda mer effektive, få enda mer inn i en allerede full og stressende hverdag. Med den bestillingen, er det ofte veldig naturlig å...

les mer

Velkommen til oss, Ingjerd!

 Evan-Jones vokser og vi bygger nå opp en avdeling i Oslo-området. I den forbindelse er vi stolte av å presentere Ingjerd Torp Sletner som vår nye rådgiver.– Muligheten jeg nå har fått i Evan-Jones, anser jeg som et privilegium. Det å kunne...

les mer

Hvordan gi kunden godfølelsen?

 Kundens valg er basert på følelser. Ingen valg blir tatt uten at følelsene er påkoblet.Da kan det være en god ting å skaffe seg innsikt på hvordan ulike persontyper reagerer i ulike situasjoner, og hvorfor, og samtidig få innsikt i hva du som...

les mer

Stress over tid

 – Hvordan dette kan påvirke oss både fysisk og psykisk«Stress er en overlevingsteknikk. Oldtidshjernen er med på å styre vårt reaksjonsmønster når vi blir utsatt for stress». Daniel Kahneman Stress styres av vårt autonome nervesystem. Dette...

les mer