Hva med litt fakta?

Bodil Skjørestad er senior Rådgiver innen ledelse, salg og organisasjon i Evan-Jones ®

Salgs- og kundeundersøkelser

Evan-Jones gjennomfører både kvantitative og kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

Salg- og kundeundersøkelser er viktig for å sikre fornøyde og lojale kunder. Som selger har en ofte direkte innvirkning på kundens direkte tilfredshet.

Derfor er det viktig å kartlegge selgers kunnskap, ferdigheter og personlig fremtoning i salgsprosessen, for å kunne drive målrettet utvikling.

Vi gjennomfører både kvantitative og/eller kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

 

Eksempler på salg og kundeundersøkelser:

  • Kundetilfredshetsmåling
  • Selgerens proffhjul
  • Sales Performance Review

Spørsmål om undersøkelser og analyse?

Bodil Skjørestad

Bodil Skjørestad

Rådgiver og coach

Innsikt

Er lederteamet klar til å levere i 2022?

  Som drivere innen ledelse, strategi og salg, vet vi at det arbeidet som legges ned nå i november og desember er avgjørende for resultatet i året som kommer. Det er naturlig å ha fokus på strategi, salg, kulturen i bedriften osv. Like naturlig...

les mer

Er du en nysgjerrigper?

  Hva er nysgjerrighet, og er det en bra ting? Jeg tenker at det å være nysgjerrig også handler om respekt!– Selve ordet respekt kommer fra å re-spektere, eller å se en gang til. Respektfull atferd handler om å møte andre mennesker med åpenhet...

les mer

Sommermøte med meg selv (SWOT)

  Nytt år og nye muligheter er et kjent begrep, og for noen betyr det å ha «årsmøte» med seg selv og ofte rundt årsskifte. Det å reflektere over hvor er jeg nå, hvordan har jeg det på jobb, hva skal jeg gjøre mer eller mindre av osv.Jeg har ofte...

les mer