Hva med litt fakta?

Bodil Skjørestad er senior Rådgiver innen ledelse, salg og organisasjon i Evan-Jones ®

Salgs- og kundeundersøkelser

Evan-Jones gjennomfører både kvantitative og kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

Salg- og kundeundersøkelser er viktig for å sikre fornøyde og lojale kunder. Som selger har en ofte direkte innvirkning på kundens direkte tilfredshet.

Derfor er det viktig å kartlegge selgers kunnskap, ferdigheter og personlig fremtoning i salgsprosessen, for å kunne drive målrettet utvikling.

Vi gjennomfører både kvantitative og/eller kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

 

Eksempler på salg og kundeundersøkelser:

  • Kundetilfredshetsmåling
  • Selgerens proffhjul
  • Sales Performance Review

Spørsmål om undersøkelser og analyse?

Bodil Skjørestad

Bodil Skjørestad

Senior rådgiver og coach

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Innsikt

Er lederteamet klar til å levere i 2024?

  Som drivere innen ledelse, strategi og salg, vet vi at det arbeidet som legges ned nå i november og desember er avgjørende for resultatet i året som kommer. Det er naturlig å ha fokus på strategi, salg, kulturen i bedriften osv. Like naturlig bør det også være...

les mer

Plutselig var det år 2029 – hva er planen din?

 ”Hvor skal vi?” sa Nasse Nøff. ”Ingen steder,” sa Ole Brumm. Og så gikk de dit…Uten mål, ingen mening – og heller ingen styring Å ha en klar og definert langsiktig strategisk plan er som å ha et veikart som viser hvilke veivalg man må ta for å nå mål. Det...

les mer

Hvordan gi kunden godfølelsen?

 Kundens valg er basert på følelser. Ingen valg blir tatt uten at følelsene er påkoblet.Da kan det være en god ting å skaffe seg innsikt på hvordan ulike persontyper reagerer i ulike situasjoner, og hvorfor, og samtidig få innsikt i hva du som...

les mer

Hva er dine unike salgsargument?

  USP, UBO, UBR, WIIFM... Kjært barn har mange navn. Hva er dine unike salgsargument? Det er faktisk svært mange ledere og selgere som ikke er bevisst akkurat det. ”En vellykket USP lover en klar fordel for forbrukerne, gir dem noe som...

les mer