Hva med litt fakta?

Bodil Skjørestad er Senior Rådgiver innen LedelseSalg og Organisasjon i Evan-Jones ®

Salgs- og kundeundersøkelser

Evan-Jones gjennomfører både kvantitative og kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

Salg- og kundeundersøkelser er viktig for å sikre fornøyde og lojale kunder. Som selger har en ofte direkte innvirkning på kundens direkte tilfredshet.

Derfor er det viktig å kartlegge selgers kunnskap, ferdigheter og personlig fremtoning i salgsprosessen, for å kunne drive målrettet utvikling.

Vi gjennomfører både kvantitative og/eller kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

 

Eksempler på salg og kundeundersøkelser:

  • Kundetilfredshetsmåling
  • Selgerens proffhjul
  • Sales Performance Review

Spørsmål om undersøkelser og analyse?

Ida Therese Johansen

Ida Therese Johansen

Rådgiver og coach

Innsikt

Verdien av gode kolleger

  Alle som kjenner meg vil si at jeg vanligvis ser på verden med positive briller, at jeg ser lyst på livet, liker utfordringer, smiler mye, latteren sitter løst og at jeg elsker nye ting og oppgaver.I min rolle som rådgiver i disse «Korona...

les mer

Hvordan lede og beholde millennials?

  «Millennials» er generasjonen født mellom 1983 og 1994. Det er denne gruppen som definerer de viktigste endringene i samfunnet og vi begynner nå å se konturene av et generasjonsskifte hvor millennials vil spille en viktig rolle i fremtidens...

les mer

Styre og lederevaluering

  Nye høyder og resultater - mulighetene for å forbedre styrearbeid og resultatskapning er stor.Et riktig sammensatt og kompetent styre med et åpent og tillitsfullt arbeidsklima vil være en viktig bidragsyter til å løse selskapets utfordringer...

les mer