Hva med litt fakta?

Bodil Skjørestad er senior Rådgiver innen ledelse, salg og organisasjon i Evan-Jones ®

Salgs- og kundeundersøkelser

Evan-Jones gjennomfører både kvantitative og kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

Salg- og kundeundersøkelser er viktig for å sikre fornøyde og lojale kunder. Som selger har en ofte direkte innvirkning på kundens direkte tilfredshet.

Derfor er det viktig å kartlegge selgers kunnskap, ferdigheter og personlig fremtoning i salgsprosessen, for å kunne drive målrettet utvikling.

Vi gjennomfører både kvantitative og/eller kvalitative undersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet og lojalitet.

 

Eksempler på salg og kundeundersøkelser:

  • Kundetilfredshetsmåling
  • Selgerens proffhjul
  • Sales Performance Review

Spørsmål om undersøkelser og analyse?

Bodil Skjørestad

Bodil Skjørestad

Rådgiver og coach

Innsikt

Sommermøte med meg selv (SWOT)

  Nytt år og nye muligheter er et kjent begrep, og for noen betyr det å ha «årsmøte» med seg selv og ofte rundt årsskifte. Det å reflektere over hvor er jeg nå, hvordan har jeg det på jobb, hva skal jeg gjøre mer eller mindre av osv.Jeg har ofte...

les mer

Hører du, eller lytter du?

  - Nå er du der igjen… - Hvor da? - Du hører ikke etter! - Hmmm… Har du vært i denne situasjonen før? Jeg tipper at du nikker gjenkjennende og det er ikke så rart, for lytting kan være en krevende øvelse. Eksempel på lytting: Du kommer på besøk...

les mer

Reagerer du negativt på konflikt?

  Konflikt! Bruk noen sekunder og ”smak” på ordet. Hva er din umiddelbare reaksjon?Hva er ditt syn på konflikt? Er du blant dem som føler at ordet er negativt ladet og forbinder situasjonen med krangel, kamp, sterke følelser, vantrivsel osv.?...

les mer