Vi lover deg at vi er langsiktige

2. august 2019 | Blogg

Vi jobber tett og langsiktig med kundene våre. Å gjøre endring og skape resultater tar ofte litt tid. Vi ønsker å være gode rådgivere og sparringspartnere.

Det finnes eksempelvis ingen quick-fix-metode for å gjennomføre større organisatoriske endringer. Å endre noe i en organisasjon, eller å endre seg som leder og menneske vil ta tid, og man vil ofte trenge litt hjelp.

På et treningsstudio kan man booke seg inn hos en PT for å unngå å trene feil. En idrettsutøver kan gjerne bruke en mental trener, i tillegg til fysisk trening, for å oppnå maksimal effekt og ønsket endring raskere.

Endring tar ofte tid og må tas på alvor. Derfor er det viktig å velge deg en partner som tenker langsiktig, og som jobber tett sammen med deg som kunde.

Vår visjon er: Co-creating success

Det betyr at «Sammen med våre kunder skaper vi suksess!» Denne visjonen, sammen med våre verdier danner grunnlaget for alt vi gjør.

Våre verdier gir kraft og retning når de etterleves. Våre kunder, samarbeidspartnere og ansatte skal alle virkelig få kjenne på at vi står for verdiene våre. For oss er verdiene ikke bare noen fine ord til pynt, men de skal kjennes, oppleves og etterleves.

Våre verdier er:

Personlige – med åpenhet og inkludering.

Inspirerende – med engasjement og glimt i øyet.

Utfordrende – med direkte og ærlig kommunikasjon.

Fagsterke – med erfaring og praktiske verktøy.

Hvis du som kunde ikke skulle oppleve at vi etterlever vår visjon, våre verdier eller våre kundeløfter, så ønsker vi at du tar kontakt med oss, slik at vi kan forbedre oss til neste gang.

«Helt ærlig»: Oppnår du de resultatene du ønsker, eller har du mer å gå på?

 

  • La oss sammen sikre at du når dine mål og resultater
  • Sammen skaper vi suksess

Hva tenker du? Hvilke forventninger har du som kunde?

Ta kontakt, så tar vi en uforpliktende men nyttig kaffedrøs.

Roar Fjeldheim

Roar Fjeldheim

Senior rådgiver og coach

Ewy Myrhaugen

Ewy Myrhaugen

Teamleder og senior rådgiver

Ida Therese Johansen

Ida Therese Johansen

Rådgiver og coach

Hvordan gi kunden godfølelsen?

 Kundens valg er basert på følelser. Ingen valg blir tatt uten at følelsene er påkoblet.Da kan det være en god ting å skaffe seg innsikt på hvordan ulike persontyper reagerer i ulike situasjoner, og hvorfor, og samtidig få innsikt i hva du som...

les mer

Stress over tid

 – Hvordan dette kan påvirke oss både fysisk og psykisk«Stress er en overlevingsteknikk. Oldtidshjernen er med på å styre vårt reaksjonsmønster når vi blir utsatt for stress». Daniel Kahneman Stress styres av vårt autonome nervesystem. Dette...

les mer

Hva er dine unike salgsargument?

  USP, UBO, UBR, WIIFM... Kjært barn har mange navn. Hva er dine unike salgsargument? Det er faktisk svært mange ledere og selgere som ikke er bevisst akkurat det. ”En vellykket USP lover en klar fordel for forbrukerne, gir dem noe som...

les mer

Hvordan sikrer DU din daglige dose?

  Tenk at vi fortsatt prater om hjemmekontor, covid-19, teamsmøter og «den nye normalen». Da min kollega Bodil i 2020 skrev i sin blogg at vi håper dette er over til etter påske, så håper vi nå at vi kanskje kan snakke om en bedring etter...

les mer

Planlegg for suksess i 2022

  Det er ikke lenge før et nytt år igjen står på trappene. Et nytt år gir ofte nye muligheter med potensial for videre vekst og utvikling av virksomheten. Men så har plutselig covid-19 kommet tilbake igjen og tatt vesentlig inngripen i...

les mer

Er lederteamet klar til å levere i 2022?

  Som drivere innen ledelse, strategi og salg, vet vi at det arbeidet som legges ned nå i november og desember er avgjørende for resultatet i året som kommer. Det er naturlig å ha fokus på strategi, salg, kulturen i bedriften osv. Like naturlig...

les mer