Vi lover deg at vi er langsiktige
Vi jobber tett og langsiktig med kundene våre. Å gjøre endring og skape resultater tar ofte litt tid. Vi ønsker å være gode rådgivere og sparringspartnere.
Det finnes eksempelvis ingen quick-fix-metode for å gjennomføre større organisatoriske endringer. Å endre noe i en organisasjon, eller å endre seg som leder og menneske vil ta tid, og man vil ofte trenge litt hjelp.
På et treningsstudio kan man booke seg inn hos en PT for å unngå å trene feil. En idrettsutøver kan gjerne bruke en mental trener, i tillegg til fysisk trening, for å oppnå maksimal effekt og ønsket endring raskere.
Endring tar ofte tid og må tas på alvor. Derfor er det viktig å velge deg en partner som tenker langsiktig, og som jobber tett sammen med deg som kunde.

Vår visjon er: Co-creating success
Det betyr at «Sammen med våre kunder skaper vi suksess!» Denne visjonen, sammen med våre verdier danner grunnlaget for alt vi gjør.
Våre verdier gir kraft og retning når de etterleves. Våre kunder, samarbeidspartnere og ansatte skal alle virkelig få kjenne på at vi står for verdiene våre. For oss er verdiene ikke bare noen fine ord til pynt, men de skal kjennes, oppleves og etterleves.
Våre verdier er:
Personlige – med åpenhet og inkludering.
Inspirerende – med engasjement og glimt i øyet.
Utfordrende – med direkte og ærlig kommunikasjon.
Fagsterke – med erfaring og praktiske verktøy.
Hvis du som kunde ikke skulle oppleve at vi etterlever vår visjon, våre verdier eller våre kundeløfter, så ønsker vi at du tar kontakt med oss, slik at vi kan forbedre oss til neste gang.
«Helt ærlig»: Oppnår du de resultatene du ønsker, eller har du mer å gå på?
- La oss sammen sikre at du når dine mål og resultater
- Sammen skaper vi suksess
Hva tenker du? Hvilke forventninger har du som kunde?
Ta kontakt, så tar vi en uforpliktende men nyttig kaffedrøs.



Er lederteamet klar til å levere i 2023?
Som drivere innen ledelse, strategi og salg, vet vi at det arbeidet som legges ned nå i november og desember er avgjørende for resultatet i året som kommer. Det er naturlig å ha fokus på strategi, salg, kulturen i bedriften osv. Like naturlig...
Det enkle er ofte det beste – en blogg om DISA
Dere som kjenner oss i Evan-Jones kan ikke unngå å støte på DISA. Vi benytter dette verktøyet i ledertrening, for selgere og salgsledere, i teambygging, og når vi prater om både organisasjonsdesign og kommunikasjon – for å nevne noen av...
Mindfulness, lederskap og prestasjon
I jobben som rådgiver møter jeg ofte ledere som ønsker seg verktøy for å håndtere stress. Som ønsker å bli enda mer effektive, få enda mer inn i en allerede full og stressende hverdag. Med den bestillingen, er det ofte veldig naturlig å...
Velkommen til oss, Ingjerd!
Evan-Jones vokser og vi bygger nå opp en avdeling i Oslo-området. I den forbindelse er vi stolte av å presentere Ingjerd Torp Sletner som vår nye rådgiver.– Muligheten jeg nå har fått i Evan-Jones, anser jeg som et privilegium. Det å kunne...
«Du får de medarbeiderne du fortjener»
I Evan-Jones er dette utsagnet et bærende element for motivasjon til kunnskapsløft, kurs, utdanningsprogram og andre kompetansegivende aktiviteter.Vi møter veldig mange håndverkere gjennom våre utdanningsprogram og kurs i løpet av et år, og...
Nå kommer lærlingene. Er din bedrift godt forberedt?
Her er mine beste råd til bedrifter som tar imot lærlinger.I Evan-Jones bruker vi mye tid på ordet «kultur» og innholdet i ordet. Ewy skrev en utmerket blogg under tittelen «Kultur spiser strategi til frokost» 22. november 2021. Den avsluttes...
Hvordan gi kunden godfølelsen?
Kundens valg er basert på følelser. Ingen valg blir tatt uten at følelsene er påkoblet.Da kan det være en god ting å skaffe seg innsikt på hvordan ulike persontyper reagerer i ulike situasjoner, og hvorfor, og samtidig få innsikt i hva du som...
Stress over tid
– Hvordan dette kan påvirke oss både fysisk og psykisk«Stress er en overlevingsteknikk. Oldtidshjernen er med på å styre vårt reaksjonsmønster når vi blir utsatt for stress». Daniel Kahneman Stress styres av vårt autonome nervesystem. Dette...
Vær bevisst på hvordan du kommuniserer
Ulike mottakere kan tolke samme budskap på forskjellige måter. Ved å vite mer om hvordan man selv er i kommunikasjonsøyeblikket, har man bedre forutsetninger for å forstå andre og tilpasse kommunikasjonen til ulike målgrupper og situasjoner....
HMS sett i sammenheng med holdninger, verdier og valg
Knut Eriksen har i 20 år arbeidet med sikkerhetskurs for elektrikere. Her deler han sine erfaringer med bedrifter som er gode på sikkerhet. Det er et lovpålagt kurs for alle som arbeider i, med, eller nær ved et elektrisk anlegg i profesjonell...