Vi lover deg at vi er langsiktige
Vi jobber tett og langsiktig med kundene våre. Å gjøre endring og skape resultater tar ofte litt tid. Vi ønsker å være gode rådgivere og sparringspartnere.
Det finnes eksempelvis ingen quick-fix-metode for å gjennomføre større organisatoriske endringer. Å endre noe i en organisasjon, eller å endre seg som leder og menneske vil ta tid, og man vil ofte trenge litt hjelp.
På et treningsstudio kan man booke seg inn hos en PT for å unngå å trene feil. En idrettsutøver kan gjerne bruke en mental trener, i tillegg til fysisk trening, for å oppnå maksimal effekt og ønsket endring raskere.
Endring tar ofte tid og må tas på alvor. Derfor er det viktig å velge deg en partner som tenker langsiktig, og som jobber tett sammen med deg som kunde.
Vår visjon er: Co-creating success
Det betyr at «Sammen med våre kunder skaper vi suksess!» Denne visjonen, sammen med våre verdier danner grunnlaget for alt vi gjør.
Våre verdier gir kraft og retning når de etterleves. Våre kunder, samarbeidspartnere og ansatte skal alle virkelig få kjenne på at vi står for verdiene våre. For oss er verdiene ikke bare noen fine ord til pynt, men de skal kjennes, oppleves og etterleves.
Våre verdier er:
Personlige – med åpenhet og inkludering.
Inspirerende – med engasjement og glimt i øyet.
Utfordrende – med direkte og ærlig kommunikasjon.
Fagsterke – med erfaring og praktiske verktøy.
Hvis du som kunde ikke skulle oppleve at vi etterlever vår visjon, våre verdier eller våre kundeløfter, så ønsker vi at du tar kontakt med oss, slik at vi kan forbedre oss til neste gang.
«Helt ærlig»: Oppnår du de resultatene du ønsker, eller har du mer å gå på?
- La oss sammen sikre at du når dine mål og resultater
- Sammen skaper vi suksess
Hva tenker du? Hvilke forventninger har du som kunde?
Ta kontakt, så tar vi en uforpliktende men nyttig kaffedrøs.
Medarbeidersamtalen – et praktisk program
Gode medarbeidersamtaler bidrar til økt trivsel, motivasjon og bedre prestasjoner. Nå kan du delta i et praktisk program for ledere som ønsker å utvikle sin kompetanse i å gjennomføre gode medarbeidersamtaler.De beste lederne bruker en rekke verktøy når de...
Medarbeidersamtalen
I vårt arbeid med å utvikle ledere og team, kommer vi ofte innom temaet medarbeidersamtaler. Dette nyttige verktøyet, som når det blir brukt smart, gir stor verdi og nytte for både leder og medarbeider. Og som kan skape mye frustrasjon når det ikke gjennomføres...
Forhandlinger i praksis
«Hvis I ikke kan li’ lugten i bageriet, så forsvind!»Dette utsagnet ble jeg møtt med helt i starten av en forhandlingsprosess. Vi snakker skandinavisk luftfart, sent 80-tall. En tid som fremdeles bar preg av «Management by terror and fear». Forhandlinger på...
Digital fredagsdrøs 26. april
Også denne gang er det en digital versjon slik at du kan bli med uansett hvor i landet du befinner deg.Temaet er ledertrender for 2024/2025. Vi deler noen spennende tanker rundt litt av det som rører seg innen ledertrender, og vi gleder oss!26. april 2024 kl....
Tydelig kommunikasjon – en av nøklene til suksess i næringslivet
Kommunikasjon er et av de temaene som interesserer meg aller mest, og som jeg har bred erfaring fra gjennom mine mange år innen luftfart. Flere års forhandlingserfaring, ved å være representert i forhandlingsutvalget i en fagforening, gjør at jeg har forstått...
Lær å bli en coachende leder
Bli med på vårt praktiske coachingprogram på 4 samlinger, som starter 16. mai!Coachende ledere bruker en rekke verktøy når de hjelper medarbeidere med å oppnå ønskede resultater. En coach påpeker alternativer, inspirerer, bygger opp selvtillit og kompetanse,...
Er lederteamet klar til å levere i 2024?
Som drivere innen ledelse, strategi og salg, vet vi at det arbeidet som legges ned nå i november og desember er avgjørende for resultatet i året som kommer. Det er naturlig å ha fokus på strategi, salg, kulturen i bedriften osv. Like naturlig bør det også være...
Plutselig var det år 2029 – hva er planen din?
”Hvor skal vi?” sa Nasse Nøff. ”Ingen steder,” sa Ole Brumm. Og så gikk de dit…Uten mål, ingen mening – og heller ingen styring Å ha en klar og definert langsiktig strategisk plan er som å ha et veikart som viser hvilke veivalg man må ta for å nå mål. Det...
Fra god på fag til god på å lede andre
Er du ny som leder og trenger noen verktøy i hverdagen? Som ny i lederrollen, kan man trenge litt påfyll og verktøy til å håndtere daglige situasjoner. Det er ofte små endringer som skal til for å oppnå bedre resultater.God på fag Når man er dyktig i faget sitt,...
Det enkle er ofte det beste – en blogg om DISA
Dere som kjenner oss i Evan-Jones kan ikke unngå å støte på DISA. Vi benytter dette verktøyet i ledertrening, for selgere og salgsledere, i teambygging, og når vi prater om både organisasjonsdesign og kommunikasjon – for å nevne noen av...