Så enkelt, så vanskelig og så resultatskapende
Create betyr å skape og co betyr sammen; å skape noe sammen. Dette gjør vi internt i egen organisasjon og dette gjør vi eksternt sammen med våre kunder.
Vårt kundeløfte er at våre kunder skal møte en rådgiver eller et team av rådgivere som til fylle leverer på våre verdier som er: Personlig og likevel tydelig, innsiktsfull og likevel nysgjerrig, utfordrende og likevel inspirerende.
Internt betyr det at vi har et team som har forskjellig personlighet, alder og kjønn og som har forskjellig erfaringsbakgrunn og kompetanse. Vi utfordrer og inspirerer hverandre til å videreutvikle våre kompetanser innenfor ledelse, strategi og salg til det beste for våre kunder.
Eksternt betyr det at vi bruker våre interne ressurser til å levere på kundens behov og bestilling.Vi gjennomfører en behovsanalyse og en mulighetsstudie sammen med våre kunder. Studiene diskuterer vi internt blant oss rådgivere i Evan-Jones før vi presenterer og diskuterer anbefalt løsning til vår kunde.
Diskusjonene resulterer i samhandling mellom Evan-Jones og vår kunde, enten som en rekke av halv- og heldagssamlinger eller som prosesser som går over lengre tid.
Mange av våre kunder ønsker å prioritere eget operativt arbeid samtidig som at de ønsker å sikre moment og framdrift i de nye prosessene som er startet. Da går ofte en Evan-Jones rådgiver inn som prosjekt- eller prosessleder og sikrer framdrift og riktige resultater av planlagte aktiviteter.
Evan-Jones fasiliterer prosessen hvor vi planlegger og gjennomfører selve samlingen, men også aktivitetene mellom samlingene. Ikke minst sjekker vi fortløpende om resultatene av aktivitetene er som målsatt.
Ta gjerne kontakt for en uforbindtlig behovsanalyse og mulighetsstudie!
Medarbeidersamtalen – et praktisk program
Gode medarbeidersamtaler bidrar til økt trivsel, motivasjon og bedre prestasjoner. Nå kan du delta i et praktisk program for ledere som ønsker å utvikle sin kompetanse i å gjennomføre gode medarbeidersamtaler.De beste lederne bruker en rekke verktøy når de...
Medarbeidersamtalen
I vårt arbeid med å utvikle ledere og team, kommer vi ofte innom temaet medarbeidersamtaler. Dette nyttige verktøyet, som når det blir brukt smart, gir stor verdi og nytte for både leder og medarbeider. Og som kan skape mye frustrasjon når det ikke gjennomføres...
Forhandlinger i praksis
«Hvis I ikke kan li’ lugten i bageriet, så forsvind!»Dette utsagnet ble jeg møtt med helt i starten av en forhandlingsprosess. Vi snakker skandinavisk luftfart, sent 80-tall. En tid som fremdeles bar preg av «Management by terror and fear». Forhandlinger på...
Digital fredagsdrøs 26. april
Også denne gang er det en digital versjon slik at du kan bli med uansett hvor i landet du befinner deg.Temaet er ledertrender for 2024/2025. Vi deler noen spennende tanker rundt litt av det som rører seg innen ledertrender, og vi gleder oss!26. april 2024 kl....
Tydelig kommunikasjon – en av nøklene til suksess i næringslivet
Kommunikasjon er et av de temaene som interesserer meg aller mest, og som jeg har bred erfaring fra gjennom mine mange år innen luftfart. Flere års forhandlingserfaring, ved å være representert i forhandlingsutvalget i en fagforening, gjør at jeg har forstått...
Lær å bli en coachende leder
Bli med på vårt praktiske coachingprogram på 4 samlinger, som starter 16. mai!Coachende ledere bruker en rekke verktøy når de hjelper medarbeidere med å oppnå ønskede resultater. En coach påpeker alternativer, inspirerer, bygger opp selvtillit og kompetanse,...